JS Verksted_5
I våres gikk vi hos Jensen & Scheele Bil AS videre i Volvo’s PST-konsept (Personlig Servicetekniker) om hvordan et moderne bilverksted skal fungere. Konseptet fungerer ved at den tradisjonelle kundemottakeren blir «overflødig». En PST er kundens kontaktperson og gjør at du som kunde kan føle deg trygg på at du og bilen din ivaretas på beste måte når du kommer til oss. Som kunde bestiller du service, reparasjoner og andre tjenester, samt leverer og henter bilen hos din egen tekniker. Kunden har én kontaktperson som gjør at eventuelle misforståelser lettere unngås og at bilen blir ferdig ved første besøk. Dette resulterer i mindre sløsing med kunden sin tid og flere fornøyde kunder.

Som en videreutvikling av PST-konseptet har Volvo tatt steget videre med VPS (Volvo Personligservice). Den største forskjellen er at to teknikere jobber i team på samme verkstedplass. Dette gjør at vi nå kan utføre mange standardjobber på under halve tiden, og flere kunder kan vente hos oss mens jobben utføres. Kundene får en timeavtale som er styrt på spesifikk tid slik at de vet og kan planlegge sin dag på en bedre måte. Alt forankres i servicetanken og at vi skal være best på service uansett bransje.

Vår visjon:
Jensen & Scheele Bil AS = Verdens beste Volvo-forhandler.

Jensen & Scheele Bil, verksted

Jensen & Scheele Bil, verksted

Jensen & Scheele Bil, verksted

Jensen & Scheele Bil, verksted